بازگشت

چگونه با تیم پشتیبانی فروشگاه ارتباط برقرار کنم و تیکت پشتیبانی بفرستم؟

چگونه با تیم پشتیبانی فروشگاه ارتباط برقرار کنم و تیکت پشتیبانی بفرستم؟

همانند تصویر زیر می توانید با کلیک بر روی گزینه تیک های پشتیبانی، تیک های ارسالی قبلی و وضعیت هر یک از تیک ها را مشاهده کنید جهت ارسال تیک جدید بر روی ارسال تیکت جدید کلیک کنید و سپس پس از انتخاب دپارتمان ها و اولویت ها، پیام خود را ارسال کنید. جهت مشاهده یا ارسال تیک پشتیبانی می توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

پرسش های پرتکرار
چگونه می توانم امتیاز کسب کنم؟
شما از طریق مختلفی می توانید امتیازات خود را افزایش دهید به طور مثال با ثبت هر دیدگاه در صفحه محصول تعدادی امتیاز به امتیازات شما افزوده خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی مشاهده توضیحات تکمیلی کلیک کنید.
چطور امتیاز دریافت کنم و آن را بازخرید کنم؟
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت امتیاز و باز خرید آن می توانید به بخش امتیاز و پاداش، پرسش ها رجوع کنید.
چگونه کد تخفیف دریافت کنم؟
کاربران عزیز جهت دریافت کد تخفیف می توانند به بخش کد تخفیف تا 60% مراجعه کنند.
جهت ورود به صفحه تخفیف ها و در یافت آخرین تخفیفات فروشگاه بر روی گزینه توضیحات تکمیلی کلیک کنید.
چگونه می توانم در فروشگاه ثبت نام کنم و وارد حساب کاربری خود شوم؟
در بخش ثبت نام فقط با ارسال شماره همراه خود و تایید کد یکبارمصرف می توانید در فروشگاه ثبت نام کنیم.
جهت اطلاعات بیشتر درباره ورود و ثبت نام در فروشگاه بر روی مشاهده توضیحات تکمیلی کلیک کنید.
پشتیبانی سریع