بازگشت

در چه شرایطی می توانم کالای سفارش داده شده را بازگردانم؟

در چه شرایطی می توانم کالای سفارش داده شده را بازگردانم؟

فروشگاه بروزدیجیتال تمام سعی خود را کرده تا از برندهای معتبر استفاده کند. باز با این حال در هین ارسال کالا امکان شکستگی یا نقص در عملکرد کالا وجود دارد. به همین دلیل شما کاربران عزیز پس از دریافت کالا به مدت 72 ساعت فرصت دارید تا کالای معیوب را به تیم پشتیبانی ما اطلاع دهید البته برخی از محصولات خود دارای گارانتی می باشد که در این صورت باید به شرکت گارانتی دهنده  کالا اطلاع دهید . گارانتی محصولات فروشگاه در سه دسته “گارانتی بروزدیجیتال”  “فاقدگارانتی”   “شرکت گارانتی کننده کالا” موجود می باشد لازم به ذکر است محصولاتی که بخش گارانتی آن خالی می باشد “فاقد گارانتی” است. جهت بازگردانی کالاهایی که دارای گارانتی بروز دیجیتال می باشد می توانید با ارسال تیکت به تیم پشتیبانی فروشگاه اطلاع رسانی کنید.

پرسش های پرتکرار
چگونه می توانم امتیاز کسب کنم؟
شما از طریق مختلفی می توانید امتیازات خود را افزایش دهید به طور مثال با ثبت هر دیدگاه در صفحه محصول تعدادی امتیاز به امتیازات شما افزوده خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی مشاهده توضیحات تکمیلی کلیک کنید.
چطور امتیاز دریافت کنم و آن را بازخرید کنم؟
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت امتیاز و باز خرید آن می توانید به بخش امتیاز و پاداش، پرسش ها رجوع کنید.
چگونه کد تخفیف دریافت کنم؟
کاربران عزیز جهت دریافت کد تخفیف می توانند به بخش کد تخفیف تا 60% مراجعه کنند.
جهت ورود به صفحه تخفیف ها و در یافت آخرین تخفیفات فروشگاه بر روی گزینه توضیحات تکمیلی کلیک کنید.
چگونه می توانم در فروشگاه ثبت نام کنم و وارد حساب کاربری خود شوم؟
در بخش ثبت نام فقط با ارسال شماره همراه خود و تایید کد یکبارمصرف می توانید در فروشگاه ثبت نام کنیم.
جهت اطلاعات بیشتر درباره ورود و ثبت نام در فروشگاه بر روی مشاهده توضیحات تکمیلی کلیک کنید.
پشتیبانی سریع