بازگشت

پنل کاربری

پنل کاربری پنل کاربری
چگونه با تیم پشتیبانی فروشگاه ارتباط برقرار کنم و تیکت پشتیبانی بفرستم؟
پس از ثبت نام در فروشگاه می توانید در بخش پنل کاربری بر روی گزینه "تیکت های پشتیبانی" کلیک کنید تا بتوانید تیکت پشتیبانی ارسال کنید و یا پاسخ تیک های خود را مشاهده کنید.
چگونه لیست کالاهای مورد علاقه مان را مشاهده کنیم؟
در بخش پنل کاربری می توانید با کلیک بر روی علاقه مندی ها لیست کالاهای انتخابی را مشاهده کنید.
چطور دیدگاه هایی که در باره محصولات نوشته ام را مشاهده کنم؟
در بخش پنل کاربری در قسمت نظارات می توانید تمامی دیدگاه های خود را ببینید،همینطور می توانید وضعیت دیدگاه خود و تعداد افرادی که نظر شما را تایید و تکذیب کرده اند را ببینید.
چطور اصلاعیه های محصولاتی که انتخاب کردم را مشاهده کنم؟
در بخش اطلاعیه ها می توانید تمام اطلاعیه های فعال را مشاهده کنید.
چطور امتیاز دریافت کنم و آن را بازخرید کنم؟
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت امتیاز و باز خرید آن می توانید به بخش امتیاز و پاداش، پرسش ها رجوع کنید.
چطور از حساب کاربری خودم خارج شوم؟
در بخش پنل کاربری در آخرین گزینه، گزینه "خروج" وجود دارد که با کلیک بر روی این گزینه می توانید از حساب کاربری خود خارج شوید
پشتیبانی سریع