بازگشت

پنل کاربری

پنل کاربری پنل کاربری
چگونه با تیم پشتیبانی فروشگاه ارتباط برقرار کنم و تیکت پشتیبانی بفرستم؟
پس از ثبت نام در فروشگاه می توانید در بخش پنل کاربری بر روی گزینه "تیکت های پشتیبانی" کلیک کنید تا بتوانید تیکت پشتیبانی ارسال کنید و یا پاسخ تیک های خود را مشاهده کنید.
چگونه لیست کالاهای مورد علاقه مان را مشاهده کنیم؟
در بخش پنل کاربری می توانید با کلیک بر روی علاقه مندی ها لیست کالاهای انتخابی را مشاهده کنید.
چطور دیدگاه هایی که در باره محصولات نوشته ام را مشاهده کنم؟
در بخش پنل کاربری در قسمت نظارات می توانید تمامی دیدگاه های خود را ببینید،همینطور می توانید وضعیت دیدگاه خود و تعداد افرادی که نظر شما را تایید و تکذیب کرده اند را ببینید.
چطور اصلاعیه های محصولاتی که انتخاب کردم را مشاهده کنم؟
در بخش اطلاعیه ها می توانید تمام اطلاعیه های فعال را مشاهده کنید.
چطور امتیاز دریافت کنم و آن را بازخرید کنم؟
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت امتیاز و باز خرید آن می توانید به بخش امتیاز و پاداش، پرسش ها رجوع کنید.
چطور از حساب کاربری خودم خارج شوم؟
در بخش پنل کاربری در آخرین گزینه، گزینه "خروج" وجود دارد که با کلیک بر روی این گزینه می توانید از حساب کاربری خود خارج شوید
پرسش های پرتکرار
چگونه می توانم امتیاز کسب کنم؟
شما از طریق مختلفی می توانید امتیازات خود را افزایش دهید به طور مثال با ثبت هر دیدگاه در صفحه محصول تعدادی امتیاز به امتیازات شما افزوده خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی مشاهده توضیحات تکمیلی کلیک کنید.
چطور امتیاز دریافت کنم و آن را بازخرید کنم؟
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت امتیاز و باز خرید آن می توانید به بخش امتیاز و پاداش، پرسش ها رجوع کنید.
چگونه کد تخفیف دریافت کنم؟
کاربران عزیز جهت دریافت کد تخفیف می توانند به بخش کد تخفیف تا 60% مراجعه کنند.
جهت ورود به صفحه تخفیف ها و در یافت آخرین تخفیفات فروشگاه بر روی گزینه توضیحات تکمیلی کلیک کنید.
چگونه می توانم در فروشگاه ثبت نام کنم و وارد حساب کاربری خود شوم؟
در بخش ثبت نام فقط با ارسال شماره همراه خود و تایید کد یکبارمصرف می توانید در فروشگاه ثبت نام کنیم.
جهت اطلاعات بیشتر درباره ورود و ثبت نام در فروشگاه بر روی مشاهده توضیحات تکمیلی کلیک کنید.
پشتیبانی سریع